.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد آغاز شد
چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام شهید هاشمی نژاد با حضور چهار تیم خارجی و ۱۸ تین داخلی در بهشهر آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز:محمد جعفری رئیس هیئت کشتی بهشهر صبح چهارشنبه در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات از ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه و به مدت دو روز در روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن‌ماه در سالن شهید هاشمی نژاد برگزار می شودو در روز اول ۱۷۱ کشتی‌گیر باهم رقابت می‌کنند.

 شهرام جعفری افزود: حضور چهار تیم خارجی ارمنستان، داغستان، گرجستان و آرژانتین و ۱۸ تیم داخلی برای این مسابقات بیانگر سطح بالای این مسابقات است.

وی تصریح کرد: پایان وزن‌کشی چهار وزن اول جام چهاردهم انجام‌شده و در روز اول در وزن ۵۰ کیلوگرم ۲۵ نفر، در وزن ۶۰ کیلوگرم ۵۳ نفر، در وزن ۷۴ کیلوگرم ۶۸ نفر، در وزن ۹۶ کیلوگرم ۲۶ نفر و درمجموع ۱۷۱ نفر برای رقابت به روی تشک می‌روند.

این مسئول گفت: این مسابقات بر روی سه تشک برگزار و ۴۰ داور برتر کشوری این مسابقات را قضاوت می‌کنند.

 جعفری، برآورد هزینه برگزاری این مسابقات را ۲۵۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: سال گذشته این مسابقات با هزینه ۱۹۰ میلیون تومان برگزار شد.

رییس هیئت کشتی بهشهر در مورد جوایز این دوره از مسابقات گفت: جوایز نفرات اول تا سوم برای تیم‌های خارجی به ترتیب ۵۰۰، ۳۰۰ و ۱۵۰ دلار در نظر گرفته‌شده است که معادل این مبلغ هم به تیم‌های داخلی اهدا می‌شود.

چهاردهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی نژاد بهشهر، روزهای ۲۰ و ۲۱ بهمن در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر در حال برگزاری است./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.